بازرگانی الدورادو تولید فروش سردخانه یخچال فریزر صنعتی در کاشان اصفهان

یخچال صنعتی

بازرگانی الدورادو

زمان مطالعه 1 دقیقه

یخچال صنعتی

یخچال‌های صنعتی به عبارتی محفظه‌های ذخیره‌سازی سرد هستند که در محیط‌های صنعتی و تجاری مورداستفاده قرار می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال می‌توان به یخچال‌ها و فریزرهایی که در سوپرمارکت‌ها، خواربار فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و خرده‌فروشی‌های مواد غذایی یافت می‌شوند، اشاره کرد. یخچال‌ها و فریزرهایی که در رستوران‌ها و کافه‌ها یافت می‌شوند نیز یخچال صنعتی بشمار می‌آیند. ظهور یخچال‌های صنعتی به مشاغل مختلف این امکان را داده است که غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مدت طولانی‌تری بدون اینکه فساد بشوند نگهداری کنند. یخچال تجاری با حذف بهتر گرما و نگهداری محصولات در دمای ایمن، تمامی غذاهای آماده و نیز مواد غذایی را سرد نگه می‌دارد.

کاربرد‌ یخچال‌ صنعتی چیست؟

سیاری از مشاغل به استفاده از یخچال‌های صنعتی متکی هستند. از جمله کاربرد آن‌ها در شرکت‌های غذا و نوشیدنی، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌ها است. از طرفی بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تحقیقاتی پزشکی اغلب از یخچال صنعتی برای نگهداری مناسب مواد حساس استفاده می‌کنند. همچنین ممکن است در مغازه‌های گل‌فروشی نیز، این یخچال‌ها را به‌منظور جلوگیری از پژمرده شدن گل‌ها ببینید. معمولا در فصول گرم سال مثل تابستان، درخواست برای انواع یخچال از جمله یخچال صنعتی افزایش می‌یابد؛ از همین رو می توان گفت در تابستان کاربردهای یخچال صنعتی بیشتر به چشم می‌آید.

مزیت یخچال صنعتی چیست؟

1. فضای ذخیره‌سازی کافی: یخچال‌های صنعتی فضای زیادی برای نگهداری محصولات غذایی فاسدشدنی دارند. اندازه متوسط یخچال‌های صنعتی بزرگ 140 سانتی‌متر است. این ویژگی به مشاغلی مانند رستوران‌ها کمک زیادی می‌کند تا بتوانند میزان موردنیاز از مواد غذایی را بدون نگرانی در آن نگهداری کنند.

2. صرفه‌جویی در هزینه: یخچال‌های صنعتی بزرگ و اتاق‌های یخچالی، می‌توانند مواد غذایی زیادی را به طور یکجا ذخیره کنند. ازاین‌رو می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های کسب‌وکار خود صرفه‌جویی کنید زیرا دیگر نیازی به جایگزینی مواد غذایی فاسد شده نخواهید داشت. علاوه بر این، یک یخچال صنعتی کم‌مصرف به استفاده کمتر از برق و کاهش هزینه قبض برق شما کمک می‌کند

3. قابل‌اطمینان: باوجوداینکه این یخچال‌ها از نظر مصرف برق مقرون‌به‌صرفه هستند، اما درعین‌حال می‌توانند باقدرت کافی کار کنند. بسیاری از یخچال‌های صنعتی بزرگ حاوی کمپرسورهای بزرگی هستند که مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را در دمای بسیار سرد نگه می‌دارند. درحالی‌که برخی دیگر از کمپرسورهای کوچک‌تر برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی‌ها در دماهای پایین‌تر مورداستفاده قرار می‌گیرند

4. امکان شخصی‌سازی: در راستای نیازهای منحصربه‌فرد شما و کسب‌وکارتان، یخچال‌های صنعتی قابلیت شخصی‌سازی شدن دارند. شما می‌توانید چیدمان آن‌ها را بر اساس نیازتان تغییر دهید تا به‌راحتی در محل مناسب شما قرار گیرد. تنظیمات دمای داخلی را نیز می‌توانید به‌گونه‌ای تنظیم کنید که شرایط مناسب را برای ذخیره‌سازی محصولات غذایی خاصی خود فراهم آورید.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.